E-Book Gotov sustav zarade

četvrtak, 1. studenoga 2007.

Necu puno pricat ovome .Ima puno e knjiga na netu pa ako mislite da ima boljih od moje ponude RADITE sto ocete.Procitao sam mnogo e knjiga sto se tice o zaradama.Ko npr gos***x itd...Svi oni opcenito pisu o zaradi.to sam ja znao kad sam napravio prvi blog i 2x ili 5x su skuplje od moje knjige.S obzirom na sastav knjige mislim da imam najbolju ponudu od svih!

Nudim vam sve poznate strategije za zaradu!Od kako dofurati masovni broj ljudi do adsense i seo trikova!Koji vam google nije pokazao!To je meni omogucilo da zaradjujem mjesecno preko 7000kn
Neko ce sad mislit kako sam ja lazac da 7000kn je ne moguce.
E moguce je imam par blogova od kojih dizem tolke pare.I sve sto znam ima u ovoj e knjizi.John chow i pro blogger imaju slican blogg ko ja ali oni zaradjivaju 10 x puta vise!Samo treba mala zelja i imate sve potrebno za zaradu!

E-book gotov sustav zarade - preostalo jos 23 e knjiga
-----------------------------------
Cjena knjige 120kn
Sastav knjige:
-Traffic vodic (hr)
-Secrets of Adsense (eng) - 350 kn mozete nac na amazonu
-Seo videos (eng) - ovaj video imate na amazonu ako ga ocete kupit kosta 500kn dam vam link na msn!Ovo je video vodic uz govor od jednog od najpoznatijih seo mastera


To sve DOBIJETE na cdu! E-knjiga tezi 1.5 gb ..ovo bi vas sve kostalo bez mog vodica 700kn ...a na cdu od 120 kn imate sve ovo !

Ovo je sve sto trebate znati!
Kad ovo znate najmanji ce vam bit problem zaradit!

Ko oce nek izvoli!
Addajte me na msn za kupovinu knjige i mozete me pitat sto got hocete:
ebooksupport@hotmail.com

6 komentari:

Anonimno kaže...

nadam se da sam od tih 29 sretnika
sto se tice seo video stvarno kosta 500kn vidim da je to od linde to znaci da je dobro :D pozdrav

Anonimno kaže...

kad ce mi stignut e knjiga?

Phlegmatic kaže...

dobit ces je za dan - dva

Anonimno kaže...

Opa Thx hvala ti puno!!!
Zakon!!

Anonimno kaže...

Bome Dobro :D

Anonimno kaže...

E care fala ti puno, nejde mi bas dobro, al sam u ovom tjednu si vec vratio ulozene pare, sad krecem u zaradu.Pozdrav od Anteka