Online Zarada

srijeda, 14. studenoga 2007.

Zarada Online - "Online Zarada"

Sve vas zanima tko sam ja i zasto to radim?
Evo ja sam obican surfer koj je poceo zaradivati online samo zato sto sam propustio neku nogometnu utakmicu i napravio neku bijednu stranicu!I tako zaradio online! Napravio site u 1h i kada sam dobio xxx novaca to me jako zainteresiralo!!! zarada online!
Svi 80% vi mislite da zarada online je samo za one geekove (strebere) ili decke s faksa.TO JE
NE TOCNO!

Evo da ne budem ko druge stranice, necu pricat kak cete zaradivat milione mjesecno ili svaki tjedan! to je ne moguce! jedan od najvecih cekova koji je covjek zaradio online u jednom mjesecu preko adsensa je ovaj slika
za nas koji ne znaju puno...
I gotovo sam siguran da je svako od vas naisao na stranicu da dobite novce za citanje e maila i takvih gluposti kaj ne mozete ni zaradit 10$
Al jako realno je da neki pocetnik koji ne zna radit stranice niti nista moze npr u 1h napravit stranicu i zaradit mjesecno barem 1000kn a da nista vise nije radio na njoj!To je jako malo ali nekome kome se to svida cjeli taj internet,webovi i ima zelju moze podizati mnogo vise novaca!!!
Ja za sada koristim 2 nacina zarade vidjet cete kasnije! Imate desno tih 2 nacina zarade!
Da pojasnim o tim zaradama:
Kiristim Google Adsense puno vas je vec culo za to ali ima puno trikova za brzu zaradu s adsensom, koje jos ne znate.Evo neku siču i ja dnevno zaradivamAdsense je tako lagano postavit na vas blog ili site da ce te uz malu pomoc moje e njige zaradivati.A i nece vam tesko dofurat hrpu citatelja.Zarada Online po 2 put kazem je laka.
Za one koji ne znaju sto je adsense pise dole sljedece.


To je googleov program kojim mozete zaraditi postavljanjem reklama na vas site!Jako lagano!

Imate link desno kod menua!Dobit cete novac za svaki klik kad vam neki posjetitelj na stranici/blogu stisne na link od oglasa!Ovo je najveci iznos koji je covjek ikada zaradio u jednom mj na g
oogleu slika
Lako mozete s time zaraditi samo postavite reklame na vas blog.Vise informacija na adsensu!
To je "Zarada"
Gotov sustav Zarade - EBOOK
Nudim vam sve poznate strategije za zaradu!Od kako dofurati masovni broj ljudi do adsense i seo trikova!Koji vam google nije pokazao!



Kliknite ovdje

9 komentari:

Anonimno kaže...

bok... ja ne kuzim bas posve taj agloco... imas msn ili icq pa da razmijenimo pra pitanja...

Anonimno kaže...

ako mozes kako ja bih te zamolio da ostais msn ili icq na blogu... puno ti hvala...

Phlegmatic kaže...

moze daj napisi msn!!!

Anonimno kaže...

da... flegmatic ti si isto to isprobao???? ili??

perpe kaže...

evo ti moj msn...
perpe19@hotmail.com

Studentinjo kaže...

Agloco probao, ima jedan maleni problem, Aglocov toolbar koji instaliram mi antivirus prepoznaje kao potencionalnu prijetnju...odnosno spywere...i ostavim se toga...mada ne kazem da ne valja...

Drugo, AdSense, eh po meni je on najbolji i najsigurniji način zarade, 100%...

Eh sad me interesuje kakve META tagove koristis da budes medju prvih 10 na google...ako nije secret question...ako jeste..slobodno brisi koment...i javi se na mail:

studentinjo@gmail.com

Hvala :)

Phlegmatic kaže...

Agloco ima par milijuna membera i ne moguce je da imaju neki virus...ne moguce!neznam mozda je tvoj detektirao da viewbar salje podatke agloco za sate pa je valjda tu doslo do zabune...ado sam te na msn da se dogovorimo za meta tags

Phlegmatic kaže...

agloco daje 90% zarade memberima 10% za sebe a da ne pricamo kolko google dalje ljudima svoje zarade od adsensa ispod 50% sigurno.
Prvi put kad sam dosao na agloco sam digo 550 $ refero sam nekog nooba i on je dofurao hrpu.A adsense je malo teze da bi dizo pare moras bit full dobar webmaster

Online biznis kaže...

agloco je propao